Covid-19 Service Update van Ortho Europe

Tijdens deze uitdagende tijden, willen we u gerust stellen dat we ons uiterste best doen om te zorgen dat onze service en support een zekerheid blijven. De veiligheid en gezondheid van onze medewerkers, partners en klanten is onze top prioriteit, waardoor we verschillende beschermende regelingen hebben moeten treffen. Alle regelingen zijn in lijn met de adviezen van de verschillende overheden.

Wat voor service kunt u verwachten?

  • De bereikbaarheid van ons Costumer Service Team is onveranderd:
    • Maandag – Vrijdag 8.00u – 17.00u
  • Telefonisch kunnen wij u nog gewoon te woord staan, echter kan het zijn dat wij minder goed bereikbaar in verband met een aangepaste personeelsbezetting. U kunt ook altijd een mail versturen naar info@ortho-europe.nl
  • Wij blijven uw orders verwerken en werken hard om te zorgen dat onze service optimaal blijft. Mocht de bezorgtijd veranderen, zullen we contact met u opnemen.
  • Wij blijven uw bestelling direct naar u versturen. Mocht u niet in de gelegenheid zijn de producten zelf in ontvangst te nemen, door bijv. sluiting van uw faciliteit, kunnen wij passende afspraken maken over de levering op een alternatief adres.

Welke maatregelen hebben wij getroffen?

Wij volgen de richtlijnen van de overheden betreffende de social distancing en de beschermende maatregelen zoals meermaals handen wassen. Het grootste deel van onze medewerkers werkt vanuit huis, we hebben minder medewerkers op onze productie locaties om de 2 meter afstand te waarborgen, en reizen is beperkt.

Handschoenen en andere hulpmiddelen worden gebruikt bij het verhandelen van onze producten. We hebben nauw contact met onze leveranciers en koeriers om te zorgen dat onze service optimaal blijft. Back-up plannen liggen gereed mocht een van onze medewerkers ziek worden.

Mocht u vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen.